7/3; söndag

Jag älskar...
... den här härliga vintern - som bjuder på snö och sol. Två dagar i rad har jag åkt skidor (visserligen är jag inte ett dugg bra, har trillar några gånger, det gör ont i knät - menisken är nog sprucken i andra knät och mina axlar har ingen kraft - men jag tror att det är bra träning för dem). Jag tränade spår igår oxå - det gick bra. Bra påsläpp! Och Anders och klara åkte slalom igår.
... ljuset. Det är fortfarande ljust ute! Njuter!
... att sitta här i soffan, titta på Grey, en kaffekopp i handen och glada barn på övervåningen!
... att ha det fint omkring mig - vi har städat. Massor i helgen. Källaren är utrensad.
... att ha huset fullt av glada barn! Igår hade vi som mest 5 "extra" barn här! Idag två extra! De leker tillsammans. Skrattar.
... att Linus nu kan säga "Simma" istället för "Siddi" till "Stimma".
... att umgås med goa människor och få god mat. Igår var vi bjuda på grillpremiär till grannarna! Lika gott som trevligt!
... min familj. Som får mig att älska. Att leva.
... att älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback