29/4; fredag

Jag känner ledigheten i kroppen - även om det är svårt att förstå vad det innebär... Jag känner rastlösheten - men inser att jag snart är nere i ledighetstempot, åtminstone tills nästa epok tar vid. Jag känner tacksamheten över att jag har kunnat jobba så länge som jag har gjort - jag hör på BM att hon inte trodde det... mina värden var inte på topp idag heller, men nu är det två veckor kvar - eller högst fyra... eller...? Jag känner förväntan - men även trötthet, glädje, lycka och en liten oro... Jag känner mig klar - på jobbet, jag har avslutat en massa samatal, jag har i stort satt betygen. Jag känner mig mer fokuserad på något annat nu...
Anders kom just hem med 12 flaskor vin från vinlotteriet på jobbet - säkert bara alkholfria?!
Nu helg. Trevlig helg gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback