16/8; tisdag

I natt kom hon. I natt stod hon framför mig - osjälvisk, modig och Levande. Så verkligt. Hon rullade upp i den grå bilen när jag ringde efter henne. Mamma. Mamma! Jag vakande och trodde för en stund sedan att allt var som det var. Men förstod snart att det var en dröm. Saknad. Tänk om...
Jag skulle vilja visa henne Sigge. Denna glada lille kille som förgyller vår dag. Han skrattar högt nu - liksom gurglar av skratt. Han rullar från rygg till mage.
Snart åker vi in till kusinerna på Teleborg där barnen stannar - jag ska fortsätta för att uträtta lite ärenden. Igår red jag en runda - jag trivs i stallet, njuter av ridturerna och av de goa tjejerna i stallet. Av att tillhöra. Av att ha ett intresse.

Kommentarer
Postat av: Mia

Dags för en fika snart? Kram!

2011-08-17 @ 08:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback