9/1; söndag

Ledig dag imorgon. Sedan börjar jag på allvar. Jag jobbade ju i fredags - det var bra, men jobbigt. På kvällen var vi i Hanaslöv. Barnen och Anders åkte skidor. Jag är så imponerad av Linus - han har tålamod, han testar nya saker, han är duktig! Han åkte slalom hela kvällen, upp och ner. Utan stopp.
I lördag var det dags för Klaras ridning igen - det gick så bra. Klara var hur duktig som helst. De hade ny ridlärare som verkade jättebra! Och så var det innebandymatch för Anders - som de vann. Och på kvällen var Carolina, Jesper och barnen här. Det var länge sedan sist - och fantastiskt roligt att träffa dem igen! Natten var jobbig - det räcker tydligen inte med att jag knappt kan sova pga av ryggen trots både värktabletter och vetevärmare - utan först hör vi hur snön rasar nerför taket och utanför står bilen och måste transporteras iväg, sedan känner vi röklukt och med andan i halsen letar vi efter källan - det var diskmaskinen, det brann inte men en punkt på kretsloppet var alldeles svart - sedan gick ett larm, det var ett larm på väderstationen som vi inte hade hört tidigare...
Det känns som om det är mycket pengar i rullning nu... diskmaskin, golv, en lampa i Hondan, inlämning av lilla bilen på fredag eftersom en lampa lyser vilket gjorde att den inte gick igenom besiktningen, utbyggnad...
Men något glädjande var att Stimma och jag blev 14:e bästa
spårekipage i Sverige 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback