Vad kommer jag ihåg från 2010?

Jag har ju reflekterat över Mitt 2010, men vad hände i övrigt? Vad minns jag. Det känns svårt att komma på något... Jag ska försöka
. - Regeringen blev återvald, men sverigedemokraterna ökade...
- En varm sommar, som blev en kall tidig vinter.
- Spanien, och därmed jag, vann fotbollsVM. Jag vann åtminstone tipset på jobbet!
- VinterOS. Anja som kraschade svårt i störtloppet och dagen efter tog en bronsmedalj i kombination!
- Viktoria och Daniel gifte sig.
- Haitikatastrofen.
- Sverige fick sin förste självmordsbombare.
- Askmoln över Island.
- Zlatan gick till Barca och fortsatte till Milan.
- I chile blev gruvarbetare instängda länge men blev till slut räddade.
- Det var naturkatastrofer i Kina, Pakistan och Ryssland av olika slag.
- ...
Vad som händer 2011, får den som lever se. Med tro, hopp och kärlek kommer vi långt med! Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback