9/5; måndag

Igår skrev jag ett långt inlägg som inte kunde publiseras. Det handlade om Stimma som blödde även i lördags, men som ändå var pigg. Och om helgens bavader då k spelade fotboll och red, vi åt med fina Sandra och Eric, Martin blev min hjälte när han bar bort en lång snok. Jag skrev om biltvätt, förväntan, längtan, tvivel och hopp. I natt kommvärkarna som först kom med ca 10 minuter, för att från 6 komma tätt! Marianne tog hand om barnen och vi åkte till förlossningen. Hinnorna togs ungefär vid 11, krystvärkarna började direkt och han föddes 11.22. Han snuttade i tre timmar och har sovit sen dess. Barnen har varit här. Nu vilar den namnlöse och jag framför tv:n.

Kommentarer
Postat av: anna

Grattis!

2011-05-10 @ 07:55:56
Postat av: Mia

Grattis till hela familjen! Skönt att höra att ni alla mår bra. Kram!

2011-05-10 @ 08:11:09
Postat av: Linda O

Hej! Vad härligt att allt gått bra. Jag har skickat ett sms tio gånger som vägrar gå iväg-eller har du kanske fått det tio gånger.... Är så nyfiken på att få höra hela historien. Hade han ingen namnlapp med sig när han kom? Skickar en jättekram till er alla från oss alla.

2011-05-10 @ 09:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback