Brunch; söndag. Idag är det måndag; 23/5

Som ni ser har Humpe och Malin varit på besök i helgen. Vi har hunnit med en hel del; umgås, simhallsbesök, tennis, mys och mat. Vi avslutade med brunch på söndagen innan de fortsatte sin lilla tripp.
Idag blir vår lilla sonis 2 veckor. För två veckor sedan var han nyfödd och låg på mitt bröst. Nu ligger han här i soffan och sover. Vi har gått en promenad, jag har städat, tvättat, hängt tvätt, vattnat blommor, fikat, och lämnat kidsen såklart vid olika tidpunkter. Jag är så nyfiken på vem han är, vem han blir. Men samtidigt vill jag stanna i det här lilla. Det är så kort tid de här små spädisar. Han hade gått upp till sin födelsevikt i fredags. Två veckor. Och så självklar i vår familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback