Sista bilden för nu... onsdag 25/5


Idag är Linus och jag lediga. Och såklart lillebrossan. Det regnar mest, men vi tog en promenad tidigare och klarade oss från regnet. Vi hamnade mitt i dagisutflykten och hängde på dem en runda. De delade snällt med sig av sin fika till Limpan. Senare hämtar jag hem Klara och grannbarnen. I går var det 8 barn här hemma efter skolan. Och på kvällen fick jag besök av Ingemar, Mia och Liselott (tack för finfina kläder!) - tyvärr vakande Liten inte förrän när de hade åkt hem. Men det innebar ju å andra sidan att jag fick sitta och prata i lugn och ro. Anders är i Köpenhamn ett par dagar, men kommer hem ikväll. Liten och jag smet in på jobbet en snabbis igår. Jag skulle handla och kopiera lite. Synd att jag inte spelade in vad alla tanter på jobbet sa - det hade varit fint att spara om man glömmer hur fin han är... Nu är det nog dags att ta tag i det som kallas Livet just nu - och som kan sammanfattas i Anders att-köpa-lista: "kaffe, saft, dammsugarpåsar, mjöl, blöjor" - alltså städa lite, fika lite, laga lunch, amma och byta blöja... Sämre kan man ha det - men jag önskar lite finare väder så man kan få lite bränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback