5/9; måndag

De stora barnen är på dagis och skola. Liten och jag samt två hundar har gått en promenad. I värmen. Men sedan kom vinden med föraningar om höst och sedan kom regnet, lagom till vi kom hem. Nu blev det återigen höstkänsla. Jag gick och tänkte på allt möjligt. Jag såg ett växthus och tänkte att jag skulle vilja odla mer - men det vill jag troligtvis inte, för då hade jag väl gjort det?! Man kan nog inte tänka att man vill göra på ett annat sätt, leva ett annat liv - då hade man väl gjort det?! Så enkelt är det såklart inte. Men man har ju trots allt ett ansvar för sitt eget liv. Även om andra påverkar på vägen... Jag ska lägga in lite bilder från sommaren som var - som Eric och Sandra tog när de var på Ekö. Minnas. Drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback