kväll

Faserna duggar tätt nu - nästa kallas "provaattbitamamma" - fy sören vad ont det gör. 9 gaddar i liten käft! Och när jag säger till honom bara skrattar han - det gör det svårt att vara allvarlig och arg...
För övrigt har det varit en rättså fullspäckad dag för en ensamstående mamma - en eloge till alla ensamstående roddare! - pappa och Marianne får oxå en eloge för att de tog hand om killarna medan Klara och jag avverkade en gympatävling (endast som åskådare) och ridning med hoppning på schemat och handling. Sedan har vi varit ute i omgångar - Sigge älskar det! Och fortfarande leker barnen ute. Hyfsat fint väder. Goa ungar. Tillsammans. Klara tar hand om Linus, låter honom vara med - och Linus är schysst. Det är liksom lättare att vara snäll och go om man får vara med! Ibland kan jag fundera över valet att ha långt mellan barnen. På gott och ont. Jag minns själv inte speciellt många lekstunder tillsammans med min fyra år äldre bror - men tycker ofta att Klara ska låta Linus vara med... Lina med familj kom på en snabbvisit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback