7/8; tisdag

Idag är jag lite stolt och nöjd med min kropp. Jag kunde inte hålla mig längre. Jag försökte gå en längre runda, men benen ville springa, och jag sprang. Jag gick där stigen vägen hade för stora hjulspår eller för stora stenar. Lite mer än 7 km. Och det känns bra. Jag kunde sprungit både längre och fortare - men jag höll mig till min plan. Ville känna att kroppen höll och att det var enkelt. Ryggen är okej, och huvudet mår bra! Just nu är det fokus på att träna VMhästen - min kropp kommer i efterhand. Igår red Anne/Estrella, Yvonne/Amigo och jag/Baron en lång runda med ca 1 mil galopp. Det var gott för kropp och själ. Att känna hästens muskler under sig. Power. En ökning, en minskning. Det är underbart att få rida så fina hästar. Tillsammans med fina tjejer blir det ännu bättre!
Idag har Humpe och Malin varit här en sväng och ätit lunch - innan de fortsatte mot Stockholm. Alltid kul att träffas! Ikväll ska vi till Martina och Henke. Imorgon är det min sista semsterdag/mammledigdag - på torsdag väntar en Venresa med jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback