25/1; onsdag

Onsdagar betyder att Linus är ledig. Anders åkte till Oslo tidigt i morse. Jag är gräsänka igen... Sigge sov en bra natt. Klara är i skolan. Snickaren lägger golv och sätter väv på väggarna. Sigge ligger och sover. Jag hamnade på en sida på aftonbladet om sex efter förlossningen: "allt är normalt"...
Igår var Sigge och jag och träffade två bebbar och två mammor i BVCgruppen. Trevligt. Även om det inte är den oretuscherade versionen av Lisa de får se... Jag försöker att inte nämna orden "burkmat" och "våtservetter" - åtminstone inte i alla meningar... Jag försöker att hålla i min krälande bebbe så gott det går i de pyntade hemmen. Deras bebbar ligger fortfarande snällt på en filt och jollrar sött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback