30/3; fredag


Det här är nog den bästa låten just nu...
Solen lyser, en liten oro i mitt hjärta för hunden som just nu ligger på operationsbordet, och när jag passerar dagisgrinden ringer det. "Djursjukhuset". Snabbt talar hon om att jag inte behöver bli rädd, men talar oxå om att det nog blir en väldigt stor operation, då vargtanden är skadad långt ner och därför inte kan rotfyllas, utan måste dras och den roten har ofta växt in i käkbenet, vilket kan leda till fraktur... Och så fanns det andra tänder som behövde dras... kanske kan de inte göra allt idag... Men än så länge gick det bra.
Sigge piggade på sig igår, och pappa körde tjejerna till tennisen och jag tog med mig killarna till idrottsskolan.
Här hemma är det kallt idag - värmepumpen har problem... Jag bakar kladdmuffins. Och inser att jag inte kan diska och torka av efter mig eftersom jag inte har något varmvatten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback