fina!


Estrella var en dröm att rida - det visste jag ju innan med ändå. Tack snälla Yvonne för att jag fick låna din finfina stjärna! Tack till alla andra som har hjälpt mig under detta året, mina fina stall- och träningskompisar som har lärt mig och hjälpt mig så mycket; Kim, Ia, Ester, Anne, Anna, Jenny, Charlotte, och min bästa familj som har gett mig tid att genomföra det här projektet! Det var faktiskt kul från start till mål - och jag kunde ju inte låta bli att gå in först i mål... även om det inte är en tävling ännu... Nu gällde det att inte vara för snabb (jag fick tidigast komma in 15.10 - och 15.13 galopperar jag över mållinjen!), att ha rätt puls och ha en ohalt häst. Fina Estrella var så pigg och lyhörd hela vägen. Hon kunde gå till veterinären direkt och pulsa in. Det här gav mersmak - även om jag idag faktiskt känner mig lite öm i ett knä, en fot och två ljumskar, men ingen direkt träningsvärk - jag hoppas att jag får chansen att göra det här igen.
Tack, Tack! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback