11/11; söndag

Idag är jag mest tacksam...:
... över att Anders är bättre - efter ett par riktigt dåliga dagar.
... att min röst kanske är något bättre.
... att ha fått(!) hela(!) trädgården krattad av Margareta, Gunnar, pappa och Marianne.
... över att redan ha fått smaka goda lussekatter och fått god mat.
... att ha fått fira finaste Elin igår och träffa hela klanen persson!
... att ha tillbringat en timme med TS idag - det gick riktigt bra, först tömkörning och sedan satt jag upp och ner ett par gånger. Lugnt och stilla. Förtroende och känsla.
... ha fått smaka Agnes och Klaras fina muffinsar.
... att fått höra finaste barnkören sjunga i kyrkan idag.
... att ha en fin vän som förstår en frustration och besvikelse - som gråter och skrattar med en!
... för att ha fått fira barnens finaste pappa och min fina pappa på fars dag. Jag tänker på alla som inte har någon pappa kvar i livet eller som inte har någon pappa värd att firas...
... över att ha sett stjärnhimlen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback