26/11; måndag

Idag hade jag chansen... Och tog inte den! De som känner mig vet att jag har en inre längtan efter att bita i ett finger - bita av ett finger, mest för att få känna hur det känns i käkarna... Idag hade jag en dryg tandhygienist - som hela tiden pratade medan jag låg med öppen mun och inte kunde svara - fingrar i munnen. Jag kunde låtsats att det var av misstag eller för att det gjorde ont - men jag gjorde inte det. Så jag får fortfarande gå och undra. Ett tag till... Och jag lovar att använda tandtråd varje dag, i alla fall om jag avrundar...

Jag kom hem - efter en rättså lång dag på jobbet och citygross hämtandes veckans matlåda - till farmor och barnen som bakade pepparkakor. Jag lagade mat, tackade farmor och la killarna och nu sitter jag i soffan, med klara och spinnande katter och knaprar på en pepparkaka. Kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback