27/11; tisdag

Under tiden jag sätter på färg på ögonfransarna för färgning - dricker jag min kopp kaffe, sedan ska färgen verka i 10 minuter - då hinner jag skura golvet. Vill ju hinna innan Sigge vaknar och Linus ska hämtas. Nu är det klart - och jag fick tio minuter "över" innan jag ska hämta L. Kanske hinner jag måla naglarna? En mycket sjuk hjärna - som är helt inprogrammera att göra så mycket som möjligt på minsta möjliga tid. Effektivt. Lite orange nagellack kan pigga upp den gråmulna dagen. Jag ska bara hitta det - någonstans vet jag att jag la det i min framfart över bänkar och golv tidigare. Rensar allt i min väg, omstrukturerar, gör det mer effektivt? Mer effektivt! Jag kommer hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback