17/8; lördag

En jobbvecka. En trevlig vecka, med lite nytt, mycket bärande och många goa möten med fina kollegor. Några uppvaknanden. Många jobbiga lämningar på dagis - som i många fall beror på okända vikarier. Ett par ridturer. och några jobbiga sövningsr av lilleman. En mycket trevlig fredagskväll med ridkompisar. Idag var det Linus första fotbollstunering, med både vi 1, x och 2 i bagaget. Linus gjorde ett mål. Anders har spelat golftävling. Och så toppade vi med kalas och avsked av libanonkusinerna. Nu orkar jag inte mycket mer... Orken tog slut. Ryggen värker. Och ja, jag gör mina övningar jag har fått av sjukgymnasten - säkert inte i den omfattningen jag borde. Det är svårt med varannan timme... Och de andra råden: inte sitta, bära eller böja mig är oxå svåra att följa. Men jag gör då gott jag kan... Tyvärr var reflexerna i vänsterbenet/foten så gott dom obefintliga. Och allt som oftast går det som elektriska stötar ner i foten. Det som är bra är att jag inte har så ont när jag går och rider. Det finns dock annat som gör desto mer ont... Men nu har Sigge somnat och jag ska försöka smyga ut... Och ladda för morgondagen då vi åter får visa våra kunskaper inom planering: fotboll i Älmhult, ridning, kalas, siggeloppet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback