25/7; torsdag

Bloggen uppdateras nu och då, sporadiskt, när jag har behov av det, när jag vill - inga måsten. Precis som det mesta just nu. Klara shoppar med Marianne, Anders spelar golf, Linus leker med Mattues, Sigge är i Moheda och jag ska snart till stallet - hovslagaren kommer och jag tänkte rida en eller ett par hästar. Solen skiner. Det är varmt. Det är sommar. Och sommaren överträffar sig själv hela tiden. Den är vacker. Det finns så många platser på jorden som är mitt paradis. En dag ska jag visa er bilder som visar skönhet. Ekö. I sin enkelhet - aldrig så nära mamma. Mamma som skulle fyllt 67 imorgon... 7 år har gått sedan hon lämnade oss. Och för en vecka sedan låg jag på Ekö och kände en del av smärtan som mamma kanske kände innan hon dog. Jag hade ont i hela kroppen och huden. Feber. Lungan. Det blev bättre. Ett par dagar. Sedan hade jag 39 graders feber igen och ont... Sedan försvann det igen - och nu hoppas jag att det är borta.
Vi har hunnit med ett besök på barnens gård, firat Klaras elvaårsdag och ett antal besök på olika badplatser och några ridturer. Nu tankar jag vätska för att orka eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback