31/7; onsdag

När Anders kom hem igår hade jag 40 graders feber och syresatte mig dåligt, så det blev ett besök på akuten som gav dropp och tog prover och konstaterade ett väldigt högt Crp (=bakterier), lunginflammation, lungsäcksinflammation - jag fick värktabletter och antibiotika. Idag är jag mycket bättre... Igen... Det har ju varit så här under två veckor nu. En febertopp och ont i kroppen. Sedan okej. Problemet med lungan har dock funnits hela tiden. Att andas gör ont. Djupa andetag är nästan omöjliga. Nu får tabletterna gör sitt och kroppen får bli stark igen.


Kommentarer
Postat av: Carolinafina

Krya på dig!!

2013-08-02 @ 15:45:16
Postat av: Carolinafina

Hoppas lungorna sköter sig och att bakterierna håller sig borta! Kramar från en annan sjukling...

2013-08-02 @ 15:47:19
Postat av: sara nilsson

Hoppas du snart mår bättre! Kram Sara

2013-08-04 @ 16:58:31
Postat av: Mia

Krya på dig! Kram Mia

2013-08-05 @ 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback