3/11; söndag

Jobb. Skola. Dagis. Imorgon är det full rull mot helg igen. Imorgon ska jag oxå till ryggläkaren igen... Vilket jag hela tiden intalar mig själv - inte egentligen förändrar någonting.  
Dagen började i gympasalen - ett härligt gäng vuxna(?) och barn träffas! sedan har jag varit i stallet - idag blev det paddockjobb med estrella. Det var länge sen. Och trots min, till en början skepsis pga regn och ett blödande mammahjärta, så blev det perfekt! Det var så roligt! Det gick bra. När jag kom hem, slutade mammahjärtat att blöda, allt hade löst sig utan vuxen inblandning, vilket ofta är det bästa... Vi fikade, lekte kurragömma med myggan, och två innebandyträningar senare är det kväll i stugan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback