13/10; söndag

Idag är jag lite helare... Vår familj har utökats av en Mygga. En flattetik. Igår var vi i Halmstad och efter fn kort rundvandring då barnen fick se var klarade hade gått på dagis, vi bodde och jag jobbade så hälsade vi på hos Reitmeier. Jag kramade dem. Och i samma stund kände jag hur mycket jag har saknat dem! Samtalen. Träningen. Livet. Duktigare hundmänniskor är svårt att hitta! Nu jobbar jag lite på att intala mig själv att man kan ha hund på olika sätt... Men det är klart att man blir sugen på att träna med den lilla! 
I fredags fick vi mat och dryck av grannarna! 
Och idag har jag groomat Yvonne och amigo på hemmaplan och 80km - som de vann! Nu är jag så trött. I hela kroppen... Ska bara innan jag ska bara vara... 








Kommentarer
Postat av: Mia

Lycka till med lilla Myggan! Och välkomna ut till skogen en lördag om lusten skulle falla på! Kram Mia

2013-10-14 @ 07:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback