6/4; söndag

Med risk gör att vara tjatig - ännu en skön helg går mot sitt slut. Jag fick avsluta jobbveckan med ett påklistrat leende - glad utanpå men ledsen inuti... Där ambition och vilja inte gick hand i hand med andras tankar... 
Men helgen har skingrat tankarna på jobbet. 




Igår var vi på cup i Ljungby - klara gjorde två mål! Sedan red jag finhästen - estrella. 



Och sedan fick vi besök av Jenny, Nisse, Oskar och Kim - hockey och grill - tyvärr förlorade lakers. 
Idag var Linus och Anders på innebandycup, Sigge, klara och jag var i gympasalen. 
Och i eftermiddag var Jesper och barnen här. Ebba, klara och jag åkte till stallet. 













Ikväll sprang klara en mil - på en timme och 7 minuter, inklusive kissepaus. Inte dåligt för fn 11åring?! Anders spelar innebandy. Jag har landat i soffan. Helgen går mot sitt slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback