ett till

Ursäkta... det blev en massa fel, men nu har hackern fixat (en del text har ju funnits i menyn - men nu är det nog fixat?), men tyvärr kan jag inte få bort detta inlägget, utan ni får leva med ett till synes "meningslöst" inlägg. Gör om - gör rätt. Fixa. Sopa. Ordna. Skjut från höften. By The way - rektorn skickade mail, hon vill träffa mig imorgon för att försöka förstå min frustration. Jag svarade att jag nog har gråtit färdigt. Redo att kriga igen. Som alltid. Ett fall. Borsta av knäna. Trolla med knäna - le, pole position. Snabba kast. Känslorna utanpå. Innanför. Överallt. Åt alla håll. Bryta ihop - komma igen. Starkare? Det enda jag vill är att bli tagen på allvar. Att få eleverna att lyckas. Få dem att växa. Jag vill ha diskussionen innan jag behöver bli ledsen och frustrerad. Jag vill få jobba i lugn. Jag vill få ge bra förutsättningar. Jag vill... Men inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback