31/3; måndag

Egentligen finns en massa tankar - om bedömning, hälsa, förutsättningar, anpassningar... - som vill ut i det skrivna ordet, tyvärr finns inte riktigt orken. Någon skit i kroppen som har gett mig hjärtklappning, ont i kroppen, ont i bihålorna - och som har gjort mig hes, gör att jag är sliten. 
Det går bli några levnadstecken...
I helgen red jag en långgrunda. 
Det har varit fint väder.
Vi har gått ett spår med myggan - hon gjorde det så bra! 
Klara har spelat nattcup i fotboll och cup i innebandy - och gjorde två mål i varje cup! 
Idag red jag estrella - efter halva rundan undrade jag om jag verkligen kunde rida... Efter hela rundan - kändes hon så fin och jag kunde känna igen finhästen. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback