5/3; onsdag

Onsdag. Förmiddag. Och nä, jag bloggar inte från jobbet. Jag vabbar. Peppar peppar - i dubbel bemärkelse - har det inte varit så många tillfällen under det här läsåret, men det är ju inte slut ännu heller för den delen... Sigge är hemma idag. Jag också. Arbetslaget skulle ha friluftsdag idag, jag såg fram mot det. Var ansvarit för en promenad - Myggan skulle fått följa med. En perfekt jobbdag. Och också hyfsat enkel att inte vara där på - alltså föll "lotten" på mig att stanna hemma. Sigge är rättså pigg. Min sjuka hjärna letar febrilt efter arbetsuppgifter - jag har bytt i sängarna och städat toaletten, tvättat, slängt sopor, fixat frukost... Kroppen vill åka och hämta uppgifter att rätta. Men jag har uppdaterat hemsidan. Och inser att denna dagen är jag hemma med sjukt barn - vilket inte innebär att jag Måste jobba... Men det är svårt. Jag får jobba med mig själv! Bra träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback