2/5; fredag

Dagar som jag oroade mig för - gick över förväntan. Elevensvaldagarna är avklarade. Solen hjälpte oss på vägen. professionalism och ett leende räddade oss. Vi jagade några elever - vi fick några att göra mer än vad jag trodde, Många gjorde mer utan att vi jagade dem. Vi brydde oss. Vi samarbetade. Vi försökte. Vi letade. Vi hittade. Vi ville. Många gånger mer än eleverna. Vi ger inte upp. Vi fortsätter leda. Finnas. Le. Bry oss. Vi vill att eleverna ska lyckas. Alla vill lyckas - men efter tillräckligt många misslyckanden är det lättare att fly än att misslyckas.
Igår var det första maj - med växjöloppet inplanerat för Klara och Anders. En mil. 56 minuter. Jag är imponerad!
Imorgon är den första distanstävlingen planerad för 2014 - Yvonne/Baron i Karlshamn. Det blir spännande! Och Klara ska spela säsongens första seriematch. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback