27/11; torsdag

Jag har kraschat i soffan. Oförmögen att  lyfta?! Jobbat. Medarbetssamtal. Haft lektioner. Rättat biologiprov. Hämtar barn. Rättat matteprov. Gympat med Sigge. Bytte med Anders. Åkte till stallet för att hjälps till en stund. Kom hem till lagad middag - älskade klara. Anders och klara åkte på innebandy. Sigge och jag badade. Jag rättade matteprov. Sigge somnade i soffan. Jag la Sigge. Rättade vidare. Hjälpte Linus med övningar. Grunnade på hur jag tänkte när jag anmälde mig till glitter och glamourfest imorgon... Jag har inga kläder. Men bestämde mig för att inte hetsa upp mig för det. Får väl hitta lite luciaglitter och fästa lite här och där... Något är i kläm i ryggen. Aj. Trött. Så in i bängen trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback