14/10; tisdag

Foten gör nog något mindre ont idag, även om den fortfarande är väldigt svullen  - högläge, vila, och halvvabbdag pga en odefinierbart sliten Sigge - gör kanske sitt... Men hjärnan jobbar på helvarv, och vägrar förstå, två kvällar i rad när både Anders och jag är hemma (inte ens i helgen, varken lördag eller söndag, lyckades vi äta en enda måltid tillsammans...), gör att jag tänker på vad jag kunde/borde/vill göra... Stallet - springa - eller i alla fall gå... Inget är lämpligt. Andas, långsamt, vila, och övertyga en trilsken treåring är det som min tid får ägnas åt... Någon dag till. 
Jag tror att jag har lokaliserat smärtan till senfästet för vadmuskeln - en överansträngning/inflammation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback