Bröllopsdag

Idag är det vår bröllopsdag! 7 år. En av de Bästa dagarna i mitt liv. AllTimeHigh! Kärlek. Glädje. Fest. Gemenskap. Dagen idag har inte varit så glamorös. Jobb. Snitsla en bana genom skogen till helgens pay and race - i regn. Ett besök hos pappa som gjorde en hjärtoperation förra veckan. Köttbullar och mos. 
När jag tänker på det, är det få dagar sim är sådär bra rakt igenom... Nät barnen föddes, såklart. Dagen vi gifte oss. Men det finns gott om fina tillfällen, roliga stunder. Och nästan alla delas med Anders. De flesta är moment. Stulna ögonblick mitt i vardagen. De flesta är i en gemenskap. Tillsammans är vi bra. 

Kommentarer
Postat av: farmor

hur kunde jag glömma att säga grattis på er bröllopsdag

. älskar er!!! kramar farmor & farfar

2014-10-20 @ 22:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback