24/2; tisdag

Ett par dagar hemma... Skidglasögon mot mascara, underställ mot jeans, ledighet mot jobb...
Jag minns inte exakt vad jag gillade med skidåkningen när jag var yngre - kanske var det att semestra med pappa, hela familjen. Kanske farten. Jag gillade att åka skidor nu också - men mest gillade jag att se barnen. Våga. Utmana sig. Lära sig. Glädjen hos barnen. 
När det kom en magsjuka på mira kände jag mig inte övertygad om att det bara var roligt... Dagen efter sken solen. Och alla andra höll sig på benen. Tvivlet skingrades. Min kropp höll bättre än förväntat - även om det gjorde ont i en fot, ett knä... Jag gillar den aktiva semestern - samtidigt som vi lever ett hektiskt liv med jobb/träningar/hem... och då hade det faktiskt kunnat vara skönt med en vilande semester...
Tack till malmgrens för att ni fick med oss!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback