16/7; torsdag

Vi har det bra. I hemmahuset. Frukost i solen. Ridtur på finaMiga - laddar inför 50kmT på söndag. 


Gräsklippning. Löptur för klara. Lek på rummet för Linus - varvat med iPad. Sigge spelat golf, fotboll och springer mest runt. Tänkte på en vän som berömde våra barn - de är så tålmodiga och trevliga, påhittiga och självständiga. Jag tänkte på hur barn ska vara - i en betraktares ögon. Många förväntar sig lugna barn, som sällan tilltalar vuxna?! Många barn måste styras av vuxna. Ledas. När man inte faller inom normen för normalt - är det onormalt, jobbigt, avvikande... Den känslan kan jag ta på. Känner den. Likväl som jag känner när man passar in. 
Nu är Anders och handlar - och jag har plockat oändligt med tvätt. Ikväll kommer fina vänner. Vi har det bra. Vi gör det bra. Var och för sig - och tillsammans. Kärlek - en kär lek. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback