29/7; onsdag

Den här sommaren har varit blötare än vad man kunde önska. Den har varit blåsigare. Det har varit mindre sol... Vi har träffat fler kompisar än vad vi har hunnit med på hela året. Det finns människor som jag gärna hade träffat mer. Människor som jag har träffat mer än jag trodde. Det finns människor som jag trodde att jag skulle hinna träffa - men som jag ännu inte har träffat. Människor som jag trodde att jag skulle träffa mycket - har jag träffat mindre. Det är spännande - hur det blir. Varför det blir. Än finns tid. Och jag är så tacksam över mina fina vänner. De som lyssnar, ger mig tid, berättar, finns...
De senaste två dagarna har jag hängt i simhallen - Linus går på simskola. Det är ett spännande kapitel. Igår var det så mycket folk! Folk måste ha saker att göra - inomhus. Rekord på IKEA, rekord i Ullared. Men när det är jättetrångt - varför måste då mamma, pappor, släkt och vänner sitta med Ett barn i barnpoolen? Det räcker kanske med en vuxen per barn? Logistik på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback