4/3; onsdag

Idag när jag läser mina vänners statusar på fb om fågelkvitter, sol, dressyrträningar - då önskar jag att jag inte var sen från jobbet och kom ut i stort sett när det var mörkt, att jag inte behövde köra barn till innebandy/fotboll och laga mat. När jag sen satte mig i bubbelbadet med min yngste son - så var jag lugn. Jag kände att jag var på rätt plats. Min bästa plats just då. Och jag önskade inte att jag var någonannanstans med någon annan... 
Nu har jag landat i soffan. Med hundar och katter. Och mina stora barn. Den lilla har jag lagt. Anders spelar innebandy X2.
Idag var Sigge och jag på sjukhuset och kollade hans knölar. Vi hamnade på en canceravdelning. Vi såg sjuka barn. Och läkaren konstaterade att vi nig hade hamnat fel - vi skulle behövt träffa en ortoped. Hon skulle konsultera och höra av sig. Tog kort. Hon tittade på mig. Undrade om jag hade någon diagnos... Kände på mina kinder. Min hud. Mina leder. Och började misstänka ett syndrom som innefattar bland annat överrörlighet och knölar... Hon bad om att få titta även i min journal. Oups. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback