24/5; söndag

Lite låg på energi. Trots ridtur i sol - med nya öron framför mig. Blyte - en trevlig bekantskap. Trots fotbollsmatch i sol - oavgjort för tjejerna. Trots att jag precis har lyckats rätta undan det mesta - och allt jag hade med mig hem. Trots att Anders la ett spår som gick bra för Myggan. Trots att gårdagskvällen var trevlig - alla tjejer i klaras klass var här. Trots ridtur och fotbollsmatch igår oxå. Trots att måns vann Eurovisionsschlagerfestivalen igår - och sjöng om att vi är hjältar allihop. Trots att gräsmattan är klippt. Och huset är städat och tvätten är inplockad. Trots att jag har nypotatis på spisen. Trots att förutsättningarna finns... Ibland räcker jag helt enkelt inte till - jag blir för upprörd över att läxläsningen gick dåligt med Linus - precis som det blir bättre då... Jag orkar helt enkelt inte riktigt. Vi har roddat den här helgen. Vi har fått ihop det. Det blev bra. På de flesta punkterna! Faktiskt väldigt bra i logistiken - ändå känner jag mig inte riktigt nöjd - inte tillräcklig... Anders spelar just nu några hål golf. Jag ska plocka lite gräslök, slå upp sillen och försöka njuta av årets första sill och nypotatis. Jag ska försöka vända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback