31/5; söndag

Mors dag. 
En bra dag. En fin present av mina barn.
Läxläsning med Linus. 
En promenad och badning/frisering av myggan.
En middag hos farmor. 
Anders har spelat golf och klara har varit på klassresa till boda Borg. 
Och ändå - något som saknas. En mamma att besöka. En present att jaga. En bukett att plocka. En middag att laga. Du hade inte begärt något. Du visste att jag hatade att plocka blommor... Men du hade blivit glad om vi kom förbi - det är jag säker på. 

Grattis mamma - wherever you are...
Älskad - saknad. Denna dag - som alla andra. 
Igår sprang humpe maran på 3 h 12 min! Det är imponerande. Respekt. Min kropp har haft en dålig helg. Men igår red jag baron en sväng. Han kändes fin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback