6/11; fredag

Tacksam...
... för att samtliga elever i två klasser som idag skrev genetikprov - klarade det. Det är ett bevis på att undervisningen har fungerat - att eleverna har förstått det som jag har pratat om.
... att datorn är ominstallerad två gånger - och kommer tillbaka på måndag.
... att jag hann fika med alla tre barnen idag.
... att jag hann gå en runda i dagsljus med Myggan.
... att jag hann gå förbi mormor en liten stund.
... att jag fick ett paket på posten från skincity - visserligen hade jag beställt och betalt det själv, men det är kul med paket!
... för att ögat är bättre.
... för att jag nu hinner byta lakanen innan Klaras ridning - och ikväll kan krypa ner i rena lakan.
... att det är helg. Imorgon ska vi ysta. För vilken gång i ordningen? Visserligen är det en aktivitet som talar om saknad. Min mamma skulle varit där - hade älskat att vara där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback