4/10; söndag

Igår kände jag att jag var dom gjord för att rida långt. Blyte och jag red 80km. Den första milen på de två första slingorna var mest en dragkamp. Blyte och jag var inte helt överens om farten... Han är då positiv! Vill! Framåt. Utan betänkligheter. Jag vet hur långt vi ska... Vi ska orka hela vägen! Och det gjorde vi. Och vi plockade placeringar allt eftersom - och genom att skritta sista biten in i mål klarade vi gränsen på 16 km/h. Vi slutade tvåa! En fantastiskt rolig dag! 
















Idag är jag inte helt säker på att jag är skapad för att rida... Blåsor på händerna. Stora blåmärken på knäna. Kraftig muskelsmärta i hela kroppen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är Lisa!! Grattis till en fin placering!

2015-10-11 @ 19:35:20
Postat av: Anonym

Vad duktig du är Lisa!! Grattis till en fin placering!

2015-10-11 @ 19:35:46
Postat av: Anonym

Hälsningar från Mia 😊

2015-10-11 @ 19:37:00
Postat av: Anonym

Tack Mia! Saknar dig!

2015-10-11 @ 20:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback