18/9; fredag

Jobbat klart för den här veckan. Hämtat Linus och Sigge. Och myggan hos pappa - Sigge stannade där. Jag väntar på klara. Mellanmåla lite innan det är dags för ridskola för klaras del. För en kort stund övervägde jag att åka till stallet. Packa inför tävlingen imorgon eller kanske rida en liten sväng? Sigge är ju hos pappa och de andra klarar sig själva en stund... Och jag har ju trots allt ungefär en och en halv timme "över". Till vilket pris? För vems skull? Min rygg gör väldigt ont idag. Nu  hinner  jag plocka upp ur diskmaskinen, städa en toalett och klappa katten samt fika med barnen innan det är dags att fara iväg igen... Och kanske hinner jag sätta mig i lugn ett par sekunder? Om kroppen och sinnet får ro... Fuskar jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback