22/4; fredag

En ond visdomstand. En svullen fot. Mycket i huvudet. Lite mat i magen under dagen. Rätt saker på rätt plats? Grinden. Stallet. Viloområdet. Hur ser bajset ut? Kisset? Hur får man i en häst mer att dricka om den dricker dåligt? Hittar vi till alla groompunkterna? Vi har kört idag. Vi har sett alla. Plötsligt stod jag mitt framför en polisbil mitt ute i ingenstans. Och inser att körkortet ligger på hotellet. Han stoppade inte oss. Men andra... Jenny och jag bytte plats när vi kom till groompunkten som låg vid en restaurang med hippefolk. Vi var tvungna att köra förbi poliserna igen. Hon fick köra automatare för första gången. 
Jag har ridit en timme. På galoppbanan och vid Donau. Förbesiktigat. Vi är på gång. Klockan 6 går starten imorgon. 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback