8/4; fredag

Idag var jag på jobbet. 
#nofilter #what you see is what you get
Ett par tårar fälldes. Ett par hårda, varma och omtänksamma kramar. Många skratt. Hårt jobb. Effektivt. Precis som jag vill. Jag gick mot helgen. Åt wienerbröd med killarna. (Klara och Anders är på innebandycup.) Samlade ihop smulor. Rena bänkar. Gick upp till morfar och Marianne. Gick en runda i skogen. Och tänkte på "vem jag är" - utan filter... Utan att besvara ftågan med ålder, fritidsintressen, kön... Vad och vem mår jag bra av? Lever jag det livet jag vill leva - på sättet jag vill leva? Kan jag stå för vem jag är... Utan filter. 



Jag tittar mig runt - hör killarna leka och katten spinna - och ner på mina nya strumpor - och blir glad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback