13/7; onsdag

Efter ett par dagar i Halmstad - lasergame och gladiatorkamp, hotell, restaurang, hav och Ullared - så är vi hemma igen. Packa upp, tvätta, packa igen - och lite golf (Anders är iväg nu - åkte tidigt och hade svårt att väcka myggan - fick bära ut henne från sovrummet), ridning, gräsklippning (vi ska bara hämta remmen), bygge...

Roliga dagar. Spel. Strategi. Tävling. Samarbete. Människor som lyfter mig, och barnen om det behövs. Stöttar upp när mellansonen bryter ihop inför ullaredsbesök - vilket såklart inte är en optimal aktivitet för honom. Shopping. Stort. Mycket folk. Många saker. Men han tog sig samman - trots att han nästan var i panik strax innan och man ångrar sig att man tänkte tanken. Och där och då - är inte jag den mest pedagogiska mamman... När han säger att han ska stanna i bilen och jag förklarar vad som händer då, eller när han säger att han ska stanna utanför... Med hjälp av goda vänner, sammanbitning och tålamod - så gick det bra! Jag hörde en mamma bryta ihop vid legot - hörde hur illa det lät... Men man vet så lite om andra människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback