11/5; onsdag

Vad är oddsen?
... Att hitta sigges BVC- kort till imorgon? Jag hittade klaras. Och Linus... 
... Att gå vilse på ett hotell? Inte en gång utan flera... Jag satte Yvonne utanför dörren med alla påsar. Gick till receptionen - det tog ca tio minuter enkel tur. Sa att det var fel på nyckeln. Gick tillbaka till rummet. Den funkade inte. Tillbaka till receptionen - nytt kort. Funkade fortfarande inte... Receptionen igen. Den här gången följde hon med mig. Yvonne var borta. Ett av tre nyckelkort funkade och vi kom in i rummet. Yvonne var inte i rummet... Hon satt utanför fel rum... Jag hade gått till fel rum - flera gånger. 
... Att grålle kommer hem igen? 
Jag kan ge svaret på översta frågan - jag hittade inte kortet - men Anders gjorde... Och sista frågans svar står i stjärnorna... Som en nål i en höstack. 
Idag var Sigge på sin första fotbollsträning - i Växjö BK. Äntligen. 







I den avslutande matchen satte han ett mål! Det första av alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback