22/5; söndag

En helg. Massor av aktiviteter. 
Klara på fotbollsläger.
Anders och myggan inledde med en golfrunda. Sedan var vi på Ebbas konfirmation. I kyrkan får man sjunga högt... 





En ridtur. 
Och sedan till Martina och Henrik. 
Idag började dagen med fotbollsmatch för Linus. Sedan spelade Anders golf medan killarna och jag åkte på hästensxdag och visade upp distansritt. Jag red Emmas häst som jag aldrig hade ridit förut. Och träffade Monika - en gammal vän från tidig hindrad. Tiden då vi kuskade runt på agilitytävlingar, anordnade tävlingar, satt i styrelsen, skrev hundpolare, hade uppvisningar. Hon var en förebild i mycket - och jag vet att jag ofta tänkte att jag ville bli en sån mamma hon var... Helt plötsligt fick jag en mick i handen och berättade om agility... Tur att man är en mästare på att improvisera... 
Nu har jag lagat mat, klara har kommit hem och snart kommer Anders. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback