8/5; söndag

Söndag - efter en långhelg med strålande sol. 
Med golfrundor, grillning, trädgårdsfix, shopping, ridning, fotboll...
Igår 50km på blyte i sällskap med amigo och Yvonne. Efter första kilometern på asfalt med en lite övertänd hingst - kände jag inte bara glädje. Men efter första kilometern rullade det bara på. Meter efter meter, i ett vackert landskap, med trevligt sällskap på en fantastisk hästrygg. Mission complete. Vi fick inte rida fortare än 16km/h - vi sprang i mål som femma på 15,4. Amigo som sexa. Båda hästarna var godkända. Och blyte är nu färdigkvalad. Klara var med - liksom Kim, Peder och ville - det var roligt att hon var med. På sista tiden har jag verkligen känt mig ledsen över att jag inte har fått dela detta äventyret med henne. Hon hade älskar det. Hon älskade hästar. Hon hade stöttat mig. Hon hade velat vara med... Jag hade velat ha henne med. 






I kväll vann klara en fotbollsmatch mot Urshult. 2-3. 

Imorgon fyller vår älskade Sigge fem år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback