12/9; måndag

Igår hann vi med mycket. Ridtur, golfrunda, läxläsning, shopping, två fotbollsmatcher, innebandyträning, lek och gympa. Det är så våra dagar ser ut... Vi är effektiva - logistiska under... Vilja. Kompromisser. Ge och ta. Det är inte bara enkelt att åka iväg. Även om det på något sätt känns som en självklarhet att jag ska åka iväg. Leva i min dröm. Vara med Baronen på hans stora äventyr... Vara en del av det... Vi har delat så många timmar tillsammans. Så många träningsmil. Att det känns självklart. Men det krävs mycket - av många. På jobbet. Och inte minst här hemma. Att få ihop en vecka - med innebandyträningar, fotbollsträningar, innebandymatcher, fotbollsmatcher och golftävlingar - krävs att folk runtomkring oss ställer upp. Vänner, grannar, släkt... Redan nu - vill jag rikta ett stort tack till dem som ställer upp. Från botten av mitt hjärta. Utan er hade det varit omöjligt...
Jag la precis Sigge - han kramade mig. Höll min hand. Och i hans öga kom det en tår. Men han bet ihop. Ville inte visa att han han var ledsen. Jag bet ihop - kramade honom hårt. Luktade i hans nacke - och torkade min tår i hans hår... Viskade att jag älskade honom. Alltid. Var jag än är i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback