24/9; lördag

Jag började dagen på sigges innebandy. Handlade lite. Kände den lilla handen leta efter min. Mysigt. Trygghet.
När vi kom hem tig Anders och jag en kopp kaffe - jag tror det var första gången vi hann prata med varandra sedan jag kom hem. Vårt liv är ett logistikprojekt - och jag minns att vi såg ett program som tonåringar om kaospiloter. Vi hittade aldrig utbildningen. Men den hade passat oss som handen i handsken. Vi är helt otroliga på att få ihop det!
Efter den korta kaffepausen - lastade Anders in barnen i bilen för innebandymatch, medan jag tog tag i städningen. Putsa. Minimera högar av olika slag. Dammsuga. Och så lite gårdagens äppelpaj.

Innan städningen fortsätter. Rättning ska oxå stå på schemat. Liksom stalltjänst och lite kalas för svärfar. Hinner vi klippa gräset? En sak i taget. Och Kent på hög volym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback