7/9; onsdag

Autopilot. Fyra utvecklingssamtal - varav ett tar mer än dubbelt så lång tid som beräknat och betyder utebliven lunch. Varvat med lektioner. Jakt på batterier och lampor. En trasig ledningsprovare...
Och så hem och hämta Sigge för fotbollsträning.
Maten lagade Anders och klara fick åka med fotbollstränaren.
Äter mat. Och inser att Anders vill åka på innebandymatch - en träningsmatch. Kollar med klara om hon kan lägga Sigge - liksom hon fick hämta från dagis idag...
Jag plockar i ordning oändligt berg av tvätt. Och hoppas hinna dammsuga oxå - men inser att jag endast har två minuter på mig... Sätter mig och skriver det här - på två minuter. En kelig katt på magen. Tar tre fästingar...
Måste byta om - för att gå på gympa. Imorgon är Sigge och jag lediga...
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback