8/9; torsdag

Ledig torsdag.
Dammsuger innan nio på morgonen. Och bygger lego med Sigge.
För att jag kan.
Får besök av Helen och Tessla vid tio. Fikar, dricker kaffe, promenerar, pratar om livet - medan hundarna leker. Lyckliga flattar. Finns det några lyckligare?
För att vi kan.
Sigge och jag åker till stan - handlar lite frukost och kollar i leksaksbutiken.
För att vi kan.
Jobbar lite.
För att jag kan.
Beställer lite lego på nätet. Chima.
För att jag kan. För att han vill.
Bakar en äppelkaka med äpple från träden. Och fikar med barnen. Mammas äppelkaka.
För att jag kan.
Snart åker jag till stallet. Packar inför VM. Rider.
För att jag kan.
Fotbollsträning för Linus. Innebandyträning för Klara.
För att vi kan.
För att jag kan.
För att jag vill.
För att jag kan.
För att jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback