3/5; onsdag

Det är materiellt. 

Men ändå. 
Tumlaren. Är på lagning. 
Gräsklipparen. Behöver åka på lagning. Gräset börjar bli långt nu...
Den svarta BMWn. 
Kan det inte räcka nu? 
Kan det inte bara få vara enkelt? 
Kan det inte bara vara bensinslut när bilen stannar - måste det vara värsta tänkbara? Måste det vara kamkedjan?
Och när jag skulle äta lunch idag på jobbet - insåg jag att jag hade tagit med en tom burk. 
Går det att leva av luft? Tvätten torkar bra ute i vinden just nu. Just det - bonden kom förbi och plockade sten och jorden yrde. Svart är det nya vita. Vem har sagt att gräs ska vara kort? Långt kanske är det nya korta? 
Det är dags att bryta ihop nu - och komma igen. Det är lite mycket nu. Jag önskar mig ett trollspö. Lite vila. Men snart är det gympa.... Men efter det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback